برگزاری سمینار در دانشگاه سما واحد ملایر

اولین سمینار شرکت سپیدار در سال 95 در دانشگاه سما واحد ملایر برگزار شد. واحد آموزش سپیدار برای آشنایی دانشجویان حسابداری با نرم افزار سپیدار در دانشگاه های سراسر کشور حضور پیدا می کند.و با ارائه محتوایی سعی می کند مسیری را برای موفقیت حسابداران در آینده شغلی آنها مشخص کند و در انتها با ارائه نرم افزار سپیدار آنها را با این نرم افزار آشنا می کند برگزاری این سمینار ها باعث می شود، حسابداران در این مناطق جذب بازار کار  شوند .

سمینار دانشگاه ملایر با حضور ریاست دانشگاه و 100 نفر از دانشجویان رشته حسابداری برگزار شد. در ابتدای سمینار ریاست دانشگاه درباره فواید نرم افزار های حسابداری و لزوم یادگیری این نرم افزار ها با دانشجویان سخن گفت  و بابت برگزاری این سمینار از شرکت سپیدار و نماینده این شرکت در شهر ملایر تشکر کرد.

در قسمت دوم این سمینار، شرکت سپیدار با ارائه محتوایی دانشجویان را برای قرار گرفتن در مسیری درست و مشخص جهت ورود به بازار کار راهنمایی کرد تا دانشجویان با ایجاد مهارت های لازم بتوانند این مسیر را راحت تر پیموده و حرفه ای تر جذب بازار کار شوند.

همچنین شرکت سپیدار با ارائه دمویی از نرم افزار سپیدار دانشجویان را با این نرم افزار و کارکرد های آن آشنا کرد.  در انتهای سمینار از فعالان حوزه حسابداری در دانشگاه، شرکت سپیدار و نماینده آن در ملایر تقدیر به عمل آمد.

سمینار ملایر

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *