برگزاری سمینار «بررسی تغییرات اصلاحیه قانون مالیات‌های مستقیم » ویژه مشتریان

مالیات مستقیم تهران

سمینار بررسی تغییرات اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم و نکات مهم در قانون مالیات بر ارزش افزوده، با هدف آشنایی بهتر مشتریان سپیدار همکاران سیستم با مفاهیم و فرآیندهای جدید مالیاتی و گسترش فرهنگ مالیاتی در کشور، توسط شرکت «سپیدارسیستم» برگزار شد.

سپیدار سیستم برای پاسخ به نیاز مشتریان خود در خصوص آشنایی با آخرین اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم، 7 خرداد ماه سمیناری آموزشی و کاربردی در محل دانشکده تربیت مدرس برگزار کرد.

همایش با صحبت علیرضا فلاح میرزایی، درخصوص تعریف کلیات قانون مالیات های مستقیم و لازمه اجرای آن در شرکت ها پرداخت. پس از آن احمد آخوندی بازرس ویژه مالیاتی، رویکردهای تدوین اصلاح قانون مالیات های مستقیم، تکالیف و وظایف  مودیان، آئین نامه جدید تحریر دفاتر، موارد رد دفاتر و … پرداخت.

بخش پرسش و پاسخ این سمینار که مورد توجه حضار قرار گرفته بود، حدود 60 دقیقه به طول انجامید، مشتریان سپیدار سوالات خود را در این بازه زمانی مطرح و توسط اساتید پاسخ داده شد.

لازم به ذکر است، در پایان این سمینار گواهینامه حضور، با تایید دانشکده تربیت مدرس  به شرکت کنندگان اعطا شد و علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در آن می‌توانند به سایت شرکت «سپیدار سیستم آسیا» به آدرس: www.sepidarsystem.com مراجعه و یا با شماره 02181022888 تماس حاصل کنند.

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *