برگزاری سمینار آموزشی قانون‌ مالیات‌های مستقیم در شهر یزد

 سمینار آموزشی قانون‌ مالیات‌های مستقیم در تاریخ 6 خرداد و در اتاق بازرگانی شهر یزد برگزار شد. محمدحسین فضلی از مدیران منطقه‌ای سپیدار سیستم گفت: در حال حاضر ایران رتبه یک سرانه کسب و کارهای کوچک در دنیا را دارد و 90 درصد بنگاه‌های اقتصادی در کشور را کسب و کارهای کوچک تشکیل می‌دهند. آمارها حاکی از آن است که به ازای هر 175 نفر، یک کسب و کار کوچک فعال است.

فضلی ادامه داد: آسیب پذیری کسب و کارهای کوچک طی سال‌های اولیه در حدی است که حدود 70% آنها طی 2 سال اول ورشکسته و غیرفعال می‌‎شوند. از بزرگترین عوامل ورشکستگی نداشتن اطلاعات کافی در اخذ تصمیمات هستند. آمارهای جهانی حاکی از آن است که بیش از 30 درصد مدیران هنگام تصمیم‌گیری‌های حیاتی اطلاعات کافی از کسب و کارشان در اختیار ندارند. بدین منظور ابزار‌های فناوری اطلاعات و سیستم‌های اطلاعاتی می‌توانند سهم زیادی در کمک به مدیران جهت تصمیم‌گیری آگاهانه داشته باشند.
همچنین در این سمینار جناب آقای علیرضا فلاح میرزایی (ریاست سابق هیات عالی انتظامی امور مالیاتی کل کشور ) با هدف آشنایی شرکت‌کنندگان با آخرین تغییرات مالیات‌های مستقیم و انواع آن به همراه معافیت‌های مربوطه را ارائه دادند.

در انتهای این سمینار که بیش از 200 نفر از فعالان اقتصادی و دانشجویان حضور داشتند به پرسش و پاسخ پرداخته شد  و سوالات حضار توسط استاد علیرضا فلاح میرزایی پاسخ داده شد.

مالیات مستقیم یزد

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *