شرکت همکاران سیستم کرمانشاه و سپیدار سیستم، حامیان همایش اصلاحیه قانون های مستقیم مالیاتی در استان کرمانشاه

اولین همایش مالیاتی سال 96 در استان کرمانشاه روز دوم خرداد 96 در محل سالن همایش های سیمان سامان غرب با حمایت همکاران سیستم کرمانشاه و شرکت سپیدارسیستم برگزار شد. در این همایش که با عنوان «اصلاحیه‌ی قانون مالیات‌های مستقیم در عرصه عمل» و با  هدف آشنایی هرچه بیشتر سازمان ها ، شرکت ها و مدیران درخصوص اصلاحیه های جدید قانون های مستقیم مالیاتی و با  حضور بیش از 140 نفر از متخصصان و کارشناسان مالیاتی، حسابداران رسمی و مدیران مالی کارخانجات، شرکت ها و سازمان های استان کرمانشاه برگزار شد، محسن قاسمی دبیر انجمن حسابداران نخبه از جایگاه این همایش ها در کشور سخن گفت و از همکاران سیستم بعنوان شرکتی که همواره در کنار انجمن حامی مادی و معنوی برگزاری اینگونه سمینارها و همایش ها بوده است تقدیر بعمل آورد.

سپس آقای علی محمدی مدیرکل اقتصاد و دارایی استان بر لزوم حمایت از تولید در استان گفت و جهانبخش شکری رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت استان بر روشن بودن مالیات ها در گردش حساب های شرکت ها و سازمان ها تاکید کرد. سعید کریمی معاون مالیاتی استان از جرایم مالیاتی سخن به میان آورد و دکتر فولادی رئیس گروه دفتر اطلاعات مالیاتی از تراکنش های مشکوک بانکی ، آقای جعفر بیاتی معاون مدیرکل دفتر پژوهش های سازمان مالیاتی از مالیات املاک و مستغلات و آقای بهرام سلطانی هم در مورد فرآیند اصلاح قانون مالیات های مستقیم  ایراد سخن کردند.

شرکت همکاران سیستم کرمانشاه و سپیدار سیستم، حامیان همایش اصلاحیه قانون های مستقیم مالیاتی در استان کرمانشاه

در پایان هم نشستی برای پرسش و پاسخ به حاضرین برگزار گردید.

در این همایش دانا خالدی، مدیراجرایی همکاران سیستم کرمانشاه هم به معرفی سبد محصولات همکاران سیستم شامل راهکاران، سپیدار و دشت و جایگاه شرکت در بازار محصولات پرداخت.

از دستاوردهای حضور در این همایش میتوان «شناخته شدن هرچه بیشتر جایگاه همکاران سیستم در منطقه» ، «تحکیم ارتباط با مشتریان فعلی» و « ایجاد فرصت های فروش بیشتر» عنوان کرد.

غرفه همکاران سیستم کرمانشاه و شرکت سپیدارسیستم در فضایی 20 متری در سالن پذیرایی قرار داشت و استقبال خوبی از آن بعمل آمد که از مهمترین بازدیدکنندگان میتوان به مدیران مالی شرکت سیمان سامان غرب، دانشگاه صنعتی کرمانشاه، شرکت ذوب آهن  و…  نام برد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *