نرم افزار حسابداری خیریه

نرم افزار حسابداری خیریه


نصب نرم افزار حسابداری، این روزها به یکی از الزامات داشتن مدیریت موفق در همه زمینه‌ها تبدیل شده است. موسسه‌ ‌های خیریه در گذشته اغلب به جمع آوری کمک‌های غیرنقدی و کمک به نیازمندان می‌پرداختند؛ اما با گشترش کلان شهرها و افزایش مشکلات و بیماری‌های اکثر مردم جامعه، تعداد این موسسه‌ها بیشتر از قبل شد و فعالیت آن‌ها در حوزه‌های مختلف بسیار گسترش یافت.

از این رو مدیریت بررسی مشکلات، بررسی میزان کمک‌های نقدی و غیر نقدی به موسسات خیریه و حسابرسی دقیق آن‌ها به یک چالش بزرگ برای مدیران تبدیل شد. با استفاده از نرم افزار حسابداری خیریه، می‌توان در کمترین زمان کلیه چالش‌های حسابرسی‌های خیریه و مدیریت امور مالی موسسات را بدون ایراد برطرف کرد. اگر قصد دارید با ویژگی‌های این نرم افزار بیشتر آشنا شوید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله به بررسی نرم افزاری حسابداری خیریه خواهیم پرداخت.

نرم افزار حسابداری خیریه، حسابرسی دقیق و کامل به حق الناس

حسابداری دقیق و اصولی موسسه خیریه جزو مواردی است که اهمیت بسیار زیادی دارد. موسسات خیریه منابع مالی خود را از طریق سازمان‌های دولتی و خصوصی و کمک‌های مردمی جمع آوری و تقسیم می‌کنند. با توجه به اینکه مدیریت امور مالی و شناسایی جریان نقدینگی در این موسسات اهمیت بسیاری دارد، از این رو نقش حسابداری اصولی و درست نیز در این نهادها بسیار پررنگ‌تر از سایر نهادهای خصوصی و دولتی است.

 علاوه‌بر این، مردم با اعتماد کامل بخشی از درآمد خود را برای کمک به نیازمندان به این موسسات تقدیم می‌کنند؛ بنابراین بسیار اهمیت دارد که با دقت بالا این کمک‌های نقدی مدیریت و بررسی شوند. نرم‌افزار حسابداری خیریه با داشتن ویژگی‌هایی بسیار منحصربه‌فرد و استثنایی می‌تواند کلیه مشکلات حسابرسی به نقدینگی‌های موسسات خیریه را به خوبی برطرف کند و نقش بسیار تاثیرگذاری در مدیریت امور مالی موسسه‌های خیریه داشته باشد. در ادامه شما را با 4 ویژگی برتر نرم افزار حسابداری خیریه آشنا خواهیم کرد.

نرم افزار حسابداری خیریه چیست؟

4 ویژگی مهم و کاربردی نرم افزار حسابداری موسسه‌های خیریه

امکان ثبت مشخصات خیرین، مددجویان و مددکاران، مدیریت کمک‌های مالی، امکان ارائه گزارش جامع و کاربردی و کاربری آسان و امکان آموزش سریع از جمله مهم‌ترین و کاربردی‌ترین ویژگی‌های نرم افزار حسابداری خیریه هستند. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند تا مدیریت امور مالی موسسه خیریه به بهترین صورت ممکن اجرایی شود. با خرید نرم افزار مالی، دیگر نگران مدیریت درست و اصولی نقدینگی‌های موسسات خیریه نخواهید بود.

امکان ثبت مشخصات خیرین، مددجویان و مددکاران

موسسات خیریه اغلب به کمک مردم و نهادهای اجتماعی پابرجا باقی می‌مانند. گاهی ممکن است بر اثر مشغله‌های بسیار، عده‌ای کمک به این موسسات را فراموش کنند. با ثبت اطلاعات و مشخصات خیرین و مددجویان در نرم افزارهای حسابداری می‌توانید در شرایط اضطراری و بحرانی کمک برای کمک به نیازمندان با ارسال پیامک خیرین را از شرایط موجود مطلع سازید. پس از ارسال پیامک به افرادی که مشخصات آن‌ها در سامانه به ثبت رسیده است؛ در زمانی کوتاه کمک‌های نقدی و غیرنقدی به سمت موسسات روانه می‌شوند. طبق استانداردهای حسابداری، کلیه مبالغ واریزی به صورت دقیق در نرم افزار ثبت شده و شما می‌توانید پس از گذشت چند روز از ارسال پیامک، گزارش مبالغ واریزی را با جزئیات دقیق آن از نرم افزار حسابداری خیریه دریافت کنید.

ویژگی های نرم افزار حسابداری خیریه

مدیریت کمک‌های مالی، مهم‌ترین ویژگی نرم افزار حسابداری خیریه

مدیریت کمک‌های مالی دریافتی از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران موسسات خیریه است. در حقیقت  با مدیریت درست مبالغ ورودی و خروجی حساب موسسه خیریه، می‌توان با مدیریت صحیح به نیازمندان بیشتری کمک کرد. نرم افزار حسابداری خیریه نیز مانند نرم افزار حسابداری فروشگاهی کلیه مبالغ ورودی و خروجی را تا آخرین ریال ثبت و ضبط می‌کند. با این کار می‌توان مبالغ و میزان کمک‌های مالی را بهتر از قبل مدیریت کرد و با ثبت اطلاعات دقیق نیازمندان در تاریخ‌های ثبت شده، مبالغ مشخص را به صورت ماهانه برای آن‌ها واریز کرد.

امکان ارائه گزارش جامع و کاربردی با استفاده از نرم افزار حسابداری

یکی دیگر از ویژگی‌های نرم افزار حسابداری خیریه امکان دریافت سریع گزارشات کاربردی و مدیریتی است. بسیاری از موسسات خیریه در پایان هر فصل یا پایان یک سال باید گزارش‌های جامع عملکرد موسسه را به مراکز عالی رتبه کشور تحویل دهند. معمولاً مدیریت حسابداری کلیه دریافتی‌ها، پرداختی‌های خیریه، حقوق کارمندان و هزینه‌های جانبی موسسه کار دشوار و طاقت فرسایی خواهد بود. با نرم افزار حسابداری خیریه علاوه‌بر مدیریت درست حقوق و دستمزد کارمندان، در پایان هر سال می‌توان یک گزارش کار کامل و جامع در اختیار سایر موسسه‌های همکار و خیرین قرار داد. با استفاده از نرم افزارهای حسابداری پیشرفته این کار در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت انجام خواهد شد.

آموزش سریع و آسان استفاده از نرم افزارهای حسابداری خیریه

برای استفاده از نرم افزار حسابداری خیریه نیاز به هیچ دانش حسابداری خاصی ندارید و در کمترین زمان می‌توانید کار با آن را آموزش ببینید. نرم افزار حسابداری خیریه طراحی بسیار ساده‌ای دارد و با استفاده از آموزش‌های داخلی نرم افزار میتوان به راحتی و در عرض چند روز کار با نرم افزار را آموزش دید. اگر به مفاهیم حسابداری علاقه‌مند هستید، می‌توانید به صفحه آموزش حسابداری مراجعه کرده و از مقالات رایگان سپیدارسیستم استفاده کنید. در این صفحه با استفاده از ویدیوهای آموزشی، مقالات جامع و کاربردی و پادکست‌های متنوع می‌توانید اطلاعات کاملی از نرم افزارهای حسابداری و قوانین مدیریت مالی به دست آورید.

خرید نرم افزار حسابداری خیریه

نرم افزار حسابداری خیریه، انتخابی مطمئن برای مدیریت صحیح موسسات خیریه کشور

با خرید نرم افزار حسابداری خیریه، مدیریت حساب‌های مالی موسسات بسیار بهتر و دقیق‌تر از قبل انجام خواهد شد. با مدیریت دقیق و اصولی می‌توان در طی سال به نیازمندان بیشتری کمک کرد. شرکت سپیدارسیستم با ارائه انواع نرم افزارهای تخصصی حسابداری مانند نرم افزار حسابداری شرکتی، فروشگاه و خدماتی انتخاب اول اکثر کسب و کارهای ایرانی است. برای تهیه محصولات سپیدار به صفحه اصلی سایت سپیدار سیستم مراجعه کنید یا با شماره تماس 02181022000 تماس بگیرید. همکاران ما پاسخگوی سوالات و ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند.