برگزاری نشست تخصصی سپیدار سیستم با تحلیلگران بازار سرمایه در آستانه ورود به فرابورس

روز یکشنبه 23 آذرماه یک نشست تخصصی آنلاین با هدف آشنایی دقیق‌تر تحلیلگران بازار سرمایه با سپیدار سیستم برگزار شد، در این رویداد بیش از 60 نفر از متخصصین بازار سرمایه حضور داشتند.

در ابتدای نشست فرید فولادی مدیرعامل همکاران سیستم ضمن خوشامدگویی و علت تشکیل این نشست و اهمیت ارتباط نزدیک و مستمر شرکت با متخصصین بازار سرمایه به داستان شکل گیری سپیدار سیستم اشاره کرد و چشم اندازی روشن از آینده این شرکت و بازار پیش روی خود اشاره کرد.

فرید فولادی
در ادامه محمد عزیزاللهی رییس هیات مدیره سپیدار سیستم به تشریح بازار هدف محصولات سپیدار و دشت پرداخت و به تشریح نقاط تمرکز اصلی شرکت پرداخت. وی اظهار کرد: سپیدار سیستم در شهریور ۹۹ در فرابورس پذیرفته شد و بر این اساس ۱۵ درصد از سهام شرکت به تعداد ۳۰ میلیون سهم عرضه اولیه می‌شود. با توجه وجود سه میلیون واحد صنفی در سطح کشور و همچنین تعداد زیاد شرکت‌های کوچک، تمرکز سپیدار بر روی این گروه از مشتریان است. همچنین رئیس هیئت مدیره سپیدار سیستم بیان کرد که این شرکت با یک هسته کوچک و متخصص در کنار یک شبکه گسترده فروش و خدمات در حال اداره است و سعی در پاسخگویی به تمام نیاز‌های این بخش از بازار دارد.

محمد عزیزاللهی

همچنین در این نشست، حمیدرضا رنجبری مدیرعامل سپیدار سیستم آسیا اظهار کرد: این شرکت تلاش کرد با ارائه راهکارها و نرم افزارهای قابل اعتماد و استاندارد به کسب و کار‌های کوچک به رشد و توسعه آن‌ها کمک کند. حمیدرضا رنجبری در ادامه به معرفی کامل محصولات و خدمات سپیدار سیستم و مدل کسب و کار سپیدار سیستم و همچنین به بررسی و تشریح عملکرد مالی شرکت در سال‌های اخیر پرداخت و در انتهای جلسه نیز پنل پرسش و پاسخ برگزار شد که به بیش از 30 سوال که از حاضرین در نشست دریافت شده بود پاسخ داده شد.

وی با بیان اینکه بسته‌های بازرگانی، تولیدی، خدماتی، پخش و پیمانکاری از محصولات سپیدار هستند، افزود: بسته‌های “دشت” نیاز اصناف را برطرف می‌کند و برای راهگشایی همه اصناف بر اساس بخش‌های مختلف از جمله پوشاک، سوپرمارکت و لوازم یدکی عرضه می‌شود. مدیرعامل سپیدار سیستم آسیا با اشاره به اهمیت آموزش گفت: در آموزش هدف ویژه‌ای را دنبال شده تا با برگزاری رویداد‌ها و دوره‌های آموزشی مسیری را باز کنیم تا علاقمندان، این نرم افزار‌ها را آموزش ببینند. رنجبری ادامه داد: ۹۵ درصد مشتریان شرکت جزو آکادمی مجموعه هستند، همچنین با ۸۰۰ دانشگاه و موسسه آموزشی همکاری داریم و ۵۰۰ دوره آموزشی در طی 5 سال گذشته با حضور بیش از 100 هزار شرکت کننده برگزار شده است.

حمیدرضا رنجبری

وی با بیان اینکه تا کنون ، ۴۱ هزار و ۷۰۰ مشتری از نرم افزار سپیدار استفاده کردند که میانگین نرخ مرکب رشد مشتری جدید ۶۰ درصدی در طی هر سال تجربه کرده‌ایم، تصریح کرد: بیش از ۲۹۰ شرکت در سراسر کشور نمایندگی “سپیدار” و “دشت” را برعهده دارند و خدمات ارائه می‌کنند. مدیرعامل سپیدار سیستم آسیا با اشاره به عملکرد مالی این شرکت، گفت: درآمد عملیاتی شرکت از ۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در سال ۹۴ به رقم ۷۰ میلیارد تومان در سال ۹۹ رسیده که نرخ رشد مرکب ۶ ساله آن بیش از ۵۰ درصد بوده است.

رنجبری افزود: بیشترین درآمد شرکت از بخش فروش نرم افزار بوده که سهم ۸۹ درصد را به خود اختصاص داده است و بیشترین بخش هزینه نیز با ۴۸ درصد به حقوق و مزایا مربوط بوده است. وی با بیان اینکه سود ناخالص و حاشیه سود شرکت از ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در سال ۹۵ به رقم ۵۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در سال ۹۹ خواهد رسید که نرخ رشد مرکب ۵ ساله آن بیش از %۱۰۰ خواهد بود. مدیرعامل سپیدار سیستم آسیا با بیان اینکه حاشیه سود خالص شرکت از ۲۵ درصد در سال ۹۵ به ۸۷ درصد در سال ۹۹ خواهد رسید تاکید کرد: درآمد عملیاتی از ۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در سال ۹۵ به ۷۰ میلیارد تومان در سال جاری خواهد رسید.

برگزاری نشست تخصصی سپیدار سیستم با تحلیلگران بازار سرمایه در آستانه ورود به فرابورس

رنجبری با اشاره به برنامه آینده شرکت اظهار کرد: تولید محصول جدید با تکنولوژی روز همانند عرضه محصولات ابری، تکمیل سبد محصولات فعلی و خدمات، ورود به بازار‌های جدید، افزایش سهم بازار در بخش اصناف جدید، همکاری در جهت توسعه محصول و بازار با شرکت‌های حوزه IT، افزایش کمی و کیفی شبکه نمایندگان و تقویت شبکه آموزش از جمله برنامه‌های است که در آینده شرکت قرار دارد. وی درباره جذابیت سرمایه‌گذاری در نماد “سپیدار” گفت: حاشیه سود مناسب، سهم آوای بالا در بازار و گستردگی بازار از جمله جذابیت‌های سرمایه گذاری در این شرکت است.

سپیدار سیستم در مسیر ورود به بازار سرمایه با هدف برقراری ارتباط دقیق و عمیق با متخصصین بازار سرمایه سعی در معرفی درست و مناسب خود دارد تا به عنوان یک شرکت پویا و فعال در این بازار شناخته شود.

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *